بازی های رایانه ای AA77
بازی فلش جدید ایرانی کراشCrash Adventures 1.0.4 همانطور که می دانید یکی از برترین بازی های کنسول سونی 1 بازی معروف كراش بود که نسخه های متفاوتی برای آن ساخته شده است و همچنین این کمپانی برای سری PS2 باز نسخه هایی رو ساخته به طوری که برای موبایل با فرمت جاوا این بازی ارائه شده است. هم اکنون  نسخه فلش اين بازي در اختيار شما دوستان قرار ميگيرد كه با همان فرم کلی نوشته و در چند مرحله ویرایش و ارتقاء یافته و در اختیار کاربران محترم قرار گرفته است.
در این بازی شما نقش کراش را ایفا می کنید و در هر مرحله باید تکه های ماسک اوکا اوکا راپیدا کرده و سپس تکه اصلی را بیابید تا بتوانید از مرحله توسط سکوی انتقال (یک سکوی سیاه رنگ) به مرحله بعد راه پیدا کنید در این میان می توانید امتیاز جمع آوری کرده و جادو هایی همانند افزایش سرعت افزایش پرش و ... دریافت کنید همچنین در این میان باید مواظب دشمنان باشید و برای نابودی آنها می توانید با پرش بر روی سرشان، دشمنان را نابود کنید در نهایت باید با دکتر نئو کرتیکس در مرحله آخر مبارزه کنید گرافیک کارتونی محیط شاد و جذاب و همچنین امکان ذخیره بازی و ادامه از هر جایی که باختید از قابلیتهای بارز این بازی به شمار می رود در کل به عنوان یک بازی فلش ایرانی با مضمونی کارتونی و شاد از همه نظر کامل می باشد.
 
قابلیت های کلیدی بازی كراش :
- محیط شاد و جذاب برای کاربران
- قابلیت جمع آوری امتیاز جهت خرید قدرت سرعت و پرش بیشتر
- امکان ذخیره بازی در هر مرحله
- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب
- و.....
توجه: دانلود بازی کامپیوتری در ادامه مطلب
  دانلود با حجم 2.5 مگابایت
 پسورد www.mihandownload.com

 





           
پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

http://www.babygiftsoutlet.com/images/large/two-worlds-2-xbox-360_BG10880.jpg
Activate Cheat Console:
Hold LB + RB then press Start, Up, Start, Down to display the console window. Press X to display a virtual keyboard. Enter twoworldscheats as a code to enable cheat mode. Then, enter one of the following codes to activate the corresponding cheat function. Note: Enabling cheats will prevent achievements from being unlocked.

Code: Result:
TWOWORLDSCHEATS Enables console cheats
GOD 1 God Mode on
GOD 0 God mode off
IMMORTAL 1 Turns on immortality
IMMORTAL 0 Turns off immortality
AddParamPoints # (replace # with any positive number) Adds parameter points
ec.dbg levels # (replace # with any positive number) Sets player level

Unlockables:
Pause the game then enter the codes at the "Enter Bonus Code" Screen:

Code: Result:
6770-8976-1634-9490 Anathros Sword
1775-3623-3298-1928 Axe
4149-3083-9823-6545 Dragon Armor
3542-3274-8350-6064 Elexorie
6231-1890-4345-5988 Hammer
9122-5287-3591-0927 Lucienda Sword
6972-5760-7685-8477 Scroll
1797-3432-7753-9254 Labyrinth map
3654-0091-3399-0994 Two-handed hammer



           
پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

hostapic.net



           
پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77
           
یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

PES2011 FACEDownload:



           
یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

PATCH PES2011 PESEDIT

General Patch Features:

* 5 Big Leagues (Bundesliga, Premier League, Ligue 1, Eredivisie, Serie A, Primera División) Completed including correct squads, kits, lineups, logos, map locations; All players with correct stats, appearence and boots
* 3 2nd divisions to choose from in the selector (2. Bundesliga, Npower Championship, Segunda División)
* Other newly added teams are
* All missing Champions & Europa league teams
* Fluminense, Gremio & Santos
* Standard de Liège, Trabzonspor, Austria Vienna, FC Zürich, FC Dnipro
* Correct squads, player names & kits for all national teams in the game
* New stadiums to choose from in the selector (Imtech Arena, Moses Mabhida Stadium, PESEDIT Stadium, Schüco Arena)
* New adboards
* New edit mode hairstyles
* New faces (details in the versions’ features)
* New menus (30 custom menu pics, 2 default Messi themes)
* New music (list below)
* New referee kits


دانلود در ادامه مطلب



hostapic.net hostapic.net hostapic.net
hostapic.net hostapic.net



PART 1 UPLOADFA| PART 2 UPLOADFA

PART1 MEDIAFIRE | PART2 MEDIAFIRE | PART3 MEDIAFIRE

PART 1 FILESONIC| PART 2 FILESONIC

PART 1 FILESERVE| PART 2 FILESERVE



           
شنبه 14 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77


Download:



           
سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

مصاحبه زیر توسط سایت Eurogamer با آقای پارکر همیلتون (Parker Hamilton) طراح ارشد و آقای هاینز شولر (Heinz Schuller) كارگردان بازی F.E.A.R. 3 انجام شده است.


EG: عادت نداریم بازی Co-Opی ببینیم كه در آن دو بازیكن بیشتر از اینکه در كنار هم باشند، علیه هم هستند. چه اتفاقی می افتد وقتی پوینتمن (Point Man) و فتل (Fettel) در سمت و سوی مخالف هم قرار می گیرند؟


همیلتون: موضوع تحریك كننده فتل برای كنار هم مبارزه كردن، این است كه او می تواند دشمن را از پشت سنگر بیرون كشیده و انرژی آن ها را به دست آورد. در حالت دیگر، فتل می تواند دشمن را از سنگر بیرون كشیده و پوینتمن با شلیك به او، وی را بكشد. ولی در بعضی مواقع فتل می خواهد قدرت های دشمن را تصرف كند و اجازه نمی دهد پوینتمن او را بكشد. این نوعی دزدیدن شكار از هم است. توجه اصلی ما در امتیاز دهی مربوط به كشتن از طریق همكاری كردن است، ولی در بعضی مواقع می توانید امتیاز بیشتری با كشتن به صورت تك نفره به دست آورید كه این موضوع مثالی برای روابط عجیب این دو است. فتل می تواند به داخل جمع زیادی از AI برود و هر چقدر كه می خواهد بكشد، ولی باید حواسش به شریك خود باشد. چون اگر او زخمی شود، باید وی را ترمیم كند. در سمت دیگر، پوینتمن با قابلیت آهسته كردن زمان می تواند زمان بیشتری برای كشتن برای خود بخرد و یا نبردهای تن به تن ویژه ای داشته باشد. در نهایت پوینتمن و فتل می توانند با هم همكاری داشته باشند و این خیلی سرگرم كننده است.

EG: چطور تجربه ترس كه یكی از پایه های اصلی این بازی است، در بخش Co-Op كار می كند؟ آیا وقتی بازی را به صورت Co-Op بازی می كنید، هنوز ترسناك است؟


شولر: ما چه در بخش تک نفره و چه در بخش Co-Op یك سناریو داریم. ما صحنه های ترسناك و خفقان آور F.E.A.Rهای قبلی را فراموش نكرده ایم. كار با شخصی دیگر به جای تك نفره بودن، تجربه ای جدید است. ما همان حس و حال را نگه داشته ایم، ولی مسلما بازی كمی متفاوت جلوه می كند، چون این بار شخص دیگری هم در كنار شما است. در سمت دیگر، فتل به شخصه ترسناك است. مبارزه در كنار او كه همیشه در حال تولید مرگ است، صورتی جدید به بازی داده كه در بخش Co-Op هم قابل مشاهده است.


همیلتون: بعضی اوقات یكی از بازیكن ها شاید چیزی را ببیند و از یار خود می پرسد كه آیا او هم چنین چیزی را دیده یا نه. در این مواقع، نوعی ترس تك نفره ایجاد می شود كه مدام ذهن شما را مشغول می كند.


EG: بازی F.E.A.R همیشه یك تجربه منحصر بوده است. چرا اصلا تصمیم گرفتید آن را Co-Op كنید؟


شولر: می خواستیم تجربه ای جدید برای بازیكن ها خلق كنیم. این سومین نسخه از بازی است و می خواستیم المان هایی را اضافه كنیم كه مردم انتظار ندارند. بازی ها بیشتر به سمت چندنفره بودن پیش می روند و ما می خواستیم چنین تجربه ای را در این نسخه داشته باشیم. این تجربه ای چالش آور بود، ولی دوست داشتیم چنین چالشی را داشته باشیم تا یك تجربه ای جدید برای مردم به ارمغان بیاوریم.


EG: آیا بخش Split-Screen هم در بازی وجود دارد؟


شولر: ما هم Split-Screen و هم Co-Op به صورت Online را پشتیبانی می كنیم.


EG: در بخش تك نفره F.E.A.R. 3 شما فقط می توانید در نقش پوینتمن بازی كنید. چرا قابلیت انتخاب بین پوینتمن و فتل در بازی نیست؟


شولر: در حال حاضر ما فقط می توانید پوینتمن را برای بخش تك نفره تایید كنیم. در آینده وقتی به تاریخ عرضه نزدیك شویم، شاید اطلاعات بیشتری هم عرضه شود، ولی در حال حاضر برنامه این است.


EG: آیا می توان در حین بازی بین شخصیت ها سوئیچ كنیم؟


شولر: در حین بازی نمی توانید، ولی در ابتدای هر مرحله می توانید.


EG: آیا با افزودن بخش Co-Op می خواهید مخاطبان متفاوت تری را جذب بازی كنید؟


همیلتون: یكی از مسائلی كه در F.E.A.R 3 می خواستیم انجام دهیم، این بود كه همان مسیری را طی كنیم كه مخاطبان اصلی دوست دارند. از طرفی امیدوار بودیم كه این عنوان را ارتقاء هم بدهیم.


شولر: در نسخه های قبل F.E.A.R مبارزاتی نزدیك در محیط های بسته داشتیم، ولی در F.E.A.R 3 ما خیلی دامنه مبارزات را وسیع تر كرده و آن ها را خیلی حماسی تر كرده ایم. همچنین ما دوست داشتیم مخاطبان بیشتری را به بازی جذب كنیم تا بازی برای آن ها هم جذاب و سرگرم كننده باشد.


EG: فتل یك شخصیت جدید است و به نظر می رسد که قدرت های فوق العاده ای داشته باشد. آیا فكر نمی كنید بازیكن ها فتل را در بخش Co-Op ترجیح بدهند؟


همیلتون: مردم از بازی كردن با فتل لذت می برند و در مقابل خیلی ها هم به بازی كردن با پوینتمن علاقه مند هستند، چون قدرت های او آشناتر است. كسانی كه با بازی های FPS آشنا هستند، علاقه دارند با پوینتمن بازی كنند، سنگر بگیرند، بدوند و شلیك كنند و از قابلیت Slow Motion استفاده كنند. نمی خواستیم بازیكن ها یك حق انتخاب داشته باشند، ما می خواستیم بر مبنای علاقه تصمیم بگیرند.


شولر: ما تلاش زیادی كردیم تا پوینتمن را به شخصیتی عالی برای بازی كردن تبدیل كنیم. اسلحه های زیاد و قابلیت های جالبی در مبارزات برای پوینتمن خلق شده است. به شخصه علاقه دارم در نقش هر دو بازی كنم. تجربه فتل جدید و بامزه است، ولی پوینتمن پر از لحظات خوب است.


EG: بازی اخیرا تاخیر خورد. این تاخیر چه فرصتی را به شما داد كه در غیر این صورت نمی توانستید انجام دهید؟


شولر: ما فقط می خواستیم بهترین تجربه ممكن را خلق كنیم. Warner Bros هم توجه ویژه ای روی این كیفیت دارد.


EG: شما بخش تك نفره را شرح دادید. آیا بازی برای كسانی كه فقط می خواهند به صورت تك نفره بازی كنند هم جذاب است؟


شولر: بدون شك. F.E.A.R در ابتدا یك بازی تك نفره است. ما همان قدر كه روی بخش Co-Op كار كردیم، روی قسمت تك نفره هم تمركز داشته ایم. خیلی از ما طرفدار بخش تك نفره هستیم. طوری كه من نگاه می كنم، این بازی در هر دو بخش عالی است.



           
سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

طرفداران ورزش بوکس می توانند به سراغ جدیدترین بازی ساخته شده از روی این ورزش بروند. EA با بازی Fight Night: Champion آمده تا تمام رقیبانش را با یک ضربه knockout کند! نسخه جدید این سری از بازی ها واقعا یکی از بهترین عناوین شبیه سازی شده از روی ورزش بوکس است. قهرمان ها و رینگ های مبارزه منتظر ورزشکار جدیدی هستند که شما باید آن را در این بازی به دنیا معرفی کنید. تمرین های سخت، مبارزه های نفس گیر و کمربندهای قهرمانی در انتظار شما هستند. پس کنترلر را بردارید و با شنیدن صدای زنگ، مبارزه خود را آغاز کنید.

داستان


بازی های ورزشی داستان ندارند و جای تعجبی هم در این مسئله وجود ندارد. این عنوان هم مانند سایر بازی های ورزشی خط داستانی ندارد و بازیکن کنترل یک ورزشکار را در دست می گیرد تا با او به قهرمانی های مختلف دست پیدا کند. اما بازی با کمی زرنگی سعی کرده همین روند را برای بازیکنان جذاب کند و به نوعی کاری کند که جای خالی داستان در این بازی احساس نشود. اگر فیلم هایی مانند Rocky یا Fighter را دیده باشید، با روند این بازی بیشتر آشنا خواهید شد. بازی اجازه ساخت یک ورزشکار را به شما می دهد و پس از آن این شما هستید که باید او را همراهی کنید. در شرایط مختلف (شکست ها و قهرمانی ها) همراه ورزشکار خود خواهید بود. حتی بازی در شرایط مختلف میان پرده هایی نشان می دهد که در نوع خود بسیار جالب هستند. میان پرده هایی از روابط شما با سایرین، لحظات شادی و غم و قسمت هایی از تمرین های بسیار سخت، در مواقع مختلف بازی به نمایش در خواهند آمد. به هر حال این قسمت یکی از نکات جالب توجهی به شمار می رود که هم در نسخه های قبلی وجود نداشت و هم در سایر بازی های ورزشی چنین چیزی را شاهد نبودیم.

گرافیک


گرافیک بازی بسیار عالی و حتی فراتر از انتظار است. به جزئی ترین قسمت ها هم در این بازی توجه شده است. به طور مثال در اکثر بازی های ورزشی به محیط های اطراف و تماشاچیان توجه خاصی نمی شود، اما در این بازی چیزی که بیش از پیش جلب توجه می کند، محیط های خارج رینگ به ویژه مربیان و تماشاچیان است. تنوع تماشاگران خارج از رینگ خوب است و حتی حرکات جالبی در مواقع مختلف از خود نشان می دهند. اما تماشاچیانی که در قسمت های خیلی دور قرار دارند، بسیار معولی طراحی شده اند. ورزشکاران که از جزئیات بسیار زیادی برخوردار هستند و خیلی طبیعی و زیبا طراحی شده اند. طراحی بدن، صورت و حتی لباس ورزشی آن ها بسیار خوب صورت گرفته است. به طور مثال شورت ورزشی ورزشکاران بسیار خوب طراحی شده و از فیزیک و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. جلوه نور روی لباس و بدن ورزشکاران به زیباتر شدن بازی کمک زیادی کرده است. حرکات ورزشکاران بسیار طبیعی طراحی شده و حتی واکنش های آن ها نیز مثال زدنی است. در زمان برخورد مشت با صورت می توانید تغییر حالت صورت ورزشکاران را مشاهده کنید. جاری شدن خون و عرق روی صورت و بدن ورزشکارها هم خیلی خوب از کار در آمده است. در هنگام مشت زدن، می توانید شاهد پاشیده شدن خون و عرق به اطراف باشید. این عنوان یکی از بهترین گرافیک ها را در بین بازی های مبارزه ای به خصوص سری بازی های Fight Night دارد.

موسیقی/صداگذاری


یکی دیگر از قسمت های خوب این عنوان همین بخش است. البته این قسمت در سایر عنوان های این سری از بازی ها در جایگاه خوبی قرار داشت. صداگذاری روی بازی های ورزشی باید بسیار طبیعی و رو به واقعیت باشد تا بتواند شرایط بازی ها را بسیار به واقعیت نزدیک کند. این بازی نیز همین کار را انجام داده و ما شاهد یک صداگذاری عالی روی این عنوان هستیم. صدای هایی که در هنگام مبارزه ها شنیده می شوند از مسابقه های واقعی ضبط شده اند و به خوبی در شرایط مختلف در بازی به گوش می رسند. هیجان تماشاچیان در لحظات مختلف بازی را می توان از روی صدای آن ها تشخیص داد. صدای خود ورزشکاران در شرایط مختلف خوب است. هنگام برخورد ضربه های مختلف، صداهای مختلفی از آن ها به گوش می رسد. گزارشگر هم بسیار خوب کارش را انجام می دهد، چون گزارش ها یکی از عوامل مهم در ایجاد هیجان در این عنوان هستند. گزارشگرها با در نظر گرفتن مسابقه های قبلی که انجام داده اید، اطلاعاتی را بیان می کنند. حتی در اوایل مبارزه اطلاعات جالبی از ورزشکاران معروف می گویند. در منوهای بازی نیز موسیقی های گوناگونی از خوانندگان مختلف به گوش می رسند.

گیم پلی


گیم پلی نکته ای است که در این نسخه تغییر زیادی کرده است. این بازی با استفاده از آنالوگ ها برای ضربه زدن و دفاع کردن پیش می رود. یکی از مشکلاتی که نسخه های قبلی این سری از بازی ها داشتند، کنترل تقریباً سخت بود. در این نسخه یکی از قسمت هایی که شامل تغییرات زیاد شده، قسمت دفاع کردن در برابر ضربه های حریف است. دو سیستم دفاع کردن جدید برای این بازی طراحی شده که یکی از آن ها زمانی است که شما می خواهید ورزشکارتان دفاع کند. در این حالت کافی است که فقط دکمه RT (در Xbox 360) را نگه دارید. در این حالت ورزشکار ضربه های حریف را در حالت عادی دفاع می کند، اما اگر حریف سریع باشد، به راحتی می تواند دفاع شما را خنثی و ضربه هایش را به شما وارد کند. حالت دوم، دفاع کردن زمانی است که ورزشکار شما به طور خودکار نسبت به ضربه های حریف واکنش نشان می دهد. این حالت با تمرین کردن زیاد و ارتقاء قابلیت دفاع ورزشکار شما به دست خواهد آمد و بهتر خواهد شد. هر چه این قابلیت را بیشتر کنید، شاهد خواهید بود که ورزشکار شما واکنش های تماشایی ای از خود به نمایش می گذارد و بازیکن حریف عملاً کاری خاصی در این حالت نمی تواند انجام دهد. هر چه قدرت ورزشکار شما در این حالت قوی تر باشد، می توانید سریع تر از حالت دفاع به حالت حمله در بیایید. پس از ضربه حریف می توانید به سرعت ضربه خود را به او بزنید. در برخی از حالت های دفاع باید سر بازیکن را حرکت دهید. برای اینکار هم لازم است که دکمه LT را گرفته و آنالوگ سمت چپ را حرکت دهید. نگه داشتن دکمه LT در واقع پاهای ورزشکار را حرکت می دهد و آنالوگ سمت راست هم باعث می شود که بتوانید سر را تکان بدهید. هنگام تکان دادن سر نیز می توانید ضربه های غافلگیر کننده ای هم به حریف بزنید. چون در هنگام ضربه زدن گارد حریف باز است، می توانید با این روش ضربه های محکمی را به او بزنید. یکی دیگر از مسائلی که در این بازی جلب توجه می کند، فریم بالای آن است. این بازی با اجرای 60 فریم در ثانیه یک هیجان خاص را به بازی و بازیکنان بخشیده است. Fight Night: Champion گیم پلی بسیار زیبایی دارد و هر چه بتوانید در این عنوان با حرکات و نحوه اجرای آن ها آشنا شوید، بازی برای شما لذت بخش تر خواهد شد.

نتیجه گیری


اگر یک شبیه ساز مبارزه ای بسیار خوب وجود داشته باشد، آن همین Fight Night: Champion است. تجربه واقعی و خشن ورزش بوکس را در این بازی می توانید حس کنید. می توانید قهرمانی های مختلف این ورزش را در قالب یک بازی به دست بیاورید.



           
سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

HOTFILE FILESERVE MEGAUPLOAD RAPIDSHAREMEDIAFIRE



           
پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

Finally Kit Server 11 has been officially released. This version includes the  highly awaited module kserv for GDB Folders. Juce decided to upgrade Kit Server to the next level by changing the way it works. Get it from our Download

 

 

UPLOADED.TO HOTFILE FILESERVE FILEFRONT

m6vtrapq16lluf67xj2.gif



           
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

دوستان عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه. آخرین نسخه رو میتونین از لینک زیر دریافت کنین:http://dl.downloadha.com/Game/DirectX%20(www.Downloadha.com).rar



           
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

TEH SIMS 4jeu videoLes Sims : MédiévalLes Sims : MédiévalLes Sims : Médiéval



           
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

اگر شما هم از طرفداران بازی های مبارزه ای باشید، حتما از کمبود این بازی ها گله دارید و شاید از اینکه این سبک از بازی ها در این نسل چندان موفق عمل نکرده اند هم راضی نباشید. اما Capcom از این روند نه چندان موفق بازی های مبارزه ای، درس گرفته و نسخه سوم یکی از بازی های کلاسیک و پرطرفدار خود را بسیار زیبا و عالی از کار در آورده است. بازی Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds از آن عنوان های مبارزه ای فانتزی ای است که خیلی ها دوست دارند آن را بازی کنند. شخصیت های محبوب بازی های Capcom روبروی ابر قهرمان های Marvel قرار گرفته اند تا بازیکنان بتوانند شاهد قدرت نمایی آن ها در قالب یک بازی کامپیوتری باشند.

داستان

در تمام عنوان های مبارزه ای شاهد داستان خاص یا چندان پیچیده ای نیستیم. در MVC3 هم همین قاعده پا برجاست. داستان توجیهی برای شکل گرفتن چنین مبارزه هایی میان شخصیت های Capcom و Marvel است و هدف دیگری ندارد و از این قرار است که دکتر دوم (Doctor Doom) که باعث اکثر بدبختی های دنیای Marvel است، یک تیم بزرگ خلافکاری تشکیل می دهد. تا اینجای کار همه چیز برای دنیای Marvel عادی است. اما دکتر دوم تصمیم می گیرد به یکی از پلیدترین شخصیت های دنیای Capcom ملحق شود تا با هم بتوانند هر دو دنیای Marvel و Capcom را به تصرف در بیاورند. او به سراغ آلبرت وسکر (Albert Wesker) می رود تا با همکاری او بتواند به خواسته هایش برسد. اما این اقدام باعث می شود که قهرمانان آشنای این دو دنیا علیه آن ها اقدام کنند و سعی کنند که این دو دنیا را از وجود این شیاطین پاک کنند. همین داستان، آغازی برای یک بازی مبارزه ای است. انصافا هم سوژه خوبی برای شکل گیری این بازی خلق شده و بازیکنان بهانه خوبی برای انجام این بازی دارند.

گرافیک

همان طور که از نام بازی هم مشخص است، با یک عنوان فانتزی روبرو هستیم. دیگر از دنیای تاریکی که اکثر شخصیت های بازی در آن به تنهایی حضور داشتند، خبری نیست و آن ها در محیطی کاملا فانتزی قرار گرفته اند. گرافیک Cel-Shade به بازی زیبایی خاصی بخشیده و محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. با توجه به همین موضوع، طراحی شخصیت ها هم به همین صورت است. اما طراحی Cel-Shade باعث نشده که شخصیت های بازی از نظر طراحی جزئیات چیزی کم داشته باشند. شخصیت ها بسیار خوب و پر جزئیات طراحی شده اند. تمام شخصیت های این عنوان به همان زیبایی به نظر می رسند که در بازی های مستقل خود دیده شده بودند. این سبک باعث شده که بازی بیشتر حال و هوای کتاب های Comic را به خود بگیرد. بازی از صحنه های شلوغ زیادی هم برخوردار است. در این صحنه ها انواع و اقسام جلوه های بصری به چشم خواهند خورد. انفجارهای بسیار بزرگ، تخریب محیط، افکت های نوری و... تنها قسمتی از افکت هایی هستند که در زمان مبارزه ها به چشم می خورند. همین عوامل باعث شده اند که گرافیک بازی در نوع خود بسیار جذاب باشد و بازیکنان در قالب یک بازی مبارزه ای، فانتزی بودن را به خوبی حس کند.

موسیقی/صداگذاری

صداگذاری در این بازی همان چیزی است که یک بازی مبارزه ای به آن نیاز دارد. موسیقی بازی به خوبی هیجان را در بازیکنان ایجاد می کند و آن ها را به سرعت وارد جریان بازی خواهد کرد. موسیقی ها ریتم تند بسیار خوبی دارند و هر کدام هیجان خاص خود را دارند. یک مسئله قابل توجه درباره این موضوع، این است که در میان موسیقی هایی که برای بازی ساخته شده، آهنگ های Remix شدۀ متعددی هم وجود دارند. به طور مثال می توان به آهنگ Take You For A Ride اشاره کرد که قبلا در نسخه دوم این سری از بازی ها هم قرار داشت. برای این بازی 84 قطعه آهنگ ساخته شده و برای شنیدن همه آن ها به 4 ساعت و نیم زمان نیاز خواهید داشت. شخصیت های بازی نیز دارای دیالوگ هستند. دیالوگ های کوتاهی که بیشتر در ابتدای نبردهای بازی شنیده خواهند شد. این قسمت شاید چندان مهم نباشد، اما خیلی خوب از کار در آمده و آن چیزی شده که همه انتظارش را داشتند.

گیم پلی

در این بازی با گیم پلی ای مواجه خواهید شد که فقط در این سری از بازی ها آن را تجربه خواهید کرد. پس اگر نسخه های قبلی را بازی نکرده اید، با یک تجربه جدید در بازی های مبارزه ای آشنا خواهید شد. همان طور که گفته شد، شخصیت های Capcom و قهرمان های Marvel در این بازی با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. در این عنوان 38 شخصیت حضور دارند که بازیکن می تواند از بین آن ها سه شخصیت را انتخاب کند و به مبارزه با حریف برود. این عنوان یک بازی مبارزه ای تک به تک نخواهد بود. بازیکنان می توانند از هر سه شخصیتی که انتخاب کرده اند به نوبت در بازی استفاده کنند. می توانند حریف را با ضربه های متعدد و تعویض به موقع شخصیت ها چنان غافلگیر کنند که او نتواند یک دکمه را هم در بازی بزند. در طول بازی باید در زمان مناسب شخصیت خود را عوض کنید و بوسیله دیگر شخصیت ها مبارزه را ادامه دهید. چون ضربه ها در این بازی تاثیر زیادی می گذارند، باید به سلامتی بازیکنان خود توجه زیادی داشته باشید. ضربه ها و فنونی که شخصیت ها در این بازی اجرا می کنند، بسیار قدرتمند هستند و بازی هم برخی از آن ها را در حالتی سینمایی به نمایش در می آورد. ضربه هایی که  امکان ندارد همانند آن ها را در بازی دیگری دیده باشید. هر یک از شخصیت های بازی دارای یک سلاح و یا یک قدرت خاص هستند. به طور مثال شخصیت مرد آهنی (Iron Man) می تواند اشعه لیزر بزند یا با یک بازوکای بزرگ که آن را از جیبش در آورده، بازیکن حریف را غافلگیر کند. یا مثلا شخصیت کریس ردفیلد (Chris Redfield) می تواند از سلاح های بی شماری که در اختیار دارد، استفاده کند. اما همان طور که گفته شد، در این عنوان باید به صورت ترکیبی بازی کنید. برای انتخاب شخصیت ها در بازی محدودیتی اعمال نشده و تفاوتی هم نمی کند که چه شخصیت هایی را با هم انتخاب کنید. فقط باید شخصیت هایی را انتخاب کنید که می توانید از آن ها بهترین استفاده را در بازی ببرید. شخصیت هایی که می توانید آن ها را به خوبی کنترل کنید و به نحوه اجرای فنون آن ها آشنایی دارید. در این بازی قدرت شخصیت ها به خوبی با هم برابری می کند. پس نباید گول هیکل بزرگ هالک (Hulk) یا دیگر شخصیت های بازی را بخورید. تعادل خوبی میان قدرت شخصیت های بازی برقرار شده و این بازیکن ها هستند که با نحوه بازی خود پیروزی یا باخت را برای خود به ارمغان می آورند. این عنوان را می توان مانند سایر بازی های مبارزه ای به صورت دو نفره هم بازی کرد. هر چه باشد، بیشتر هیجان بازی های مبارزه ای در این است که آن ها را به صورت دو نفره بازی کنید.

نتیجه گیری

Marvel Vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds یک بازی مبارزه ای بسیار جذاب و نفس گیر است که پیشنهاد می کنم آن را امتحان کنید. البته سبک این بازی شاید به گونه ای باشد که خیلی ها نتوانند در ابتدای کار چندان موفق باشند، اما کم کم و با تمرین زیاد می توانید خود را در رده مدعیان این بازی قرار دهید.



           
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77



در طول بازي  [~] را بزنيد تا كنسول بياد پايين، بعد کدهاي زير رو تايپ کنيد.
توجه : مطمئن باشيد که اسم هاي اعضاي خانواده، اسم هاي محل استقرار و هر چيز ديگري
که نياز به حروف بزرگ داره رو با حروف بزرگ مي نويسيد و دقيق هستند وگرنه کار نمي کنند.

رمز تقلب
نتيجه

# add_money
... اضافه کردن طلا (# = پول با حداکثر 40000)

*** process_cq
همه چيز در صف ساختمان هاي شهر بصورت خودکار ساخنه مي شود (*** = اسم مکان)

***/*** auto_win
مهاجم/ مدافع برنده مي شود (*** = اسم مهاجم/ مدافع)

# *** add_population
اضافه کردن جمعيت به .... (# = مقدار و *** = اسم مکان)

toggle_fow
فعال و غير فعال کردن مه جنگ

# *** give_trait
دادن خصلت ... به ژنرال خاصي (*** = خصلت و # = شماره مرحله)

به نظر ميرسه که اين کد براي شخصيت ها همراه با يک اسم خانوادگي کار مي کنه. ولي شما مي تونيد
شخصيتي رو از روي نقشه عمليات انتخاب کنيد، بعد مثلا بنويسيد give_trait this "GoodCommander" 5 و
يا هر خصلتي که دوست داريد وارد کنيد (ليست خصلت ها پايين صفحه). اين روش همچنين براي کد give_ancillary کار ميکنه.

#*** give_ancillary
...کمکي دادن به ژنرال خاصي (*** = شخصيت و # = کمک )

# *** add_population
اضافه کردن جمعيت به شهر (*** = اسم مکان و # = مقدار)

show_cursorstat
نشان دادن مختصات زیر موس

& $ # *** @ create_unit
ساخت يکان
@ = مکان يا شخصيت - *** = اسم يکان - # = مقدار {بين 1 تا 5} - $ = تجربه {بين 1 تا 9} - & = مهمات {بين 1 تا 3}
مثال : creat_unit "London" Longbowmen 2 9 3 3
کد بالا يعني : دو يکان از تيراندازان زن در لندن با 3 نشان طلا در مرحله 3

rogan
توپخانه فيلي براي يکان يا شهر انتخاب شده

vindaloo
موشک انداز فيلي براي يکان يا شهر انتخاب شده

madras
فيل ها براي يکان يا شهر انتخاب شده

istanbul
بمباران براي واحد يا شهر انتخاب شده

george
Mercenary Monster Ribault براي واحد يا شهر انتخاب شده

houston
موشک انداز براي واحد يا شهر انتخاب شده

باز کردن تمام حزب ها (Faction)
اين حقه مستلزم ويرايش يک فايل بازي است. "هميـشه يک نسخه کپي اول تهيه کنيد. "
پوشه بازي رو باز کنيد و فايل descr_strat را با Notepad باز کنيد.
Dataworldmapscampaignimperial_campaigndescr_strat.txt
شما مي تونيد ليست ملت هايي که در آغاز مي تونيد استفاده کنيد، باز شدني ها (unlockable) و غير بازي شونده ها (non-playable) رو ببينيد. حزب هاي unlockable رو Cut کنيد و در ملت هاي بازي شوند (playable nations) بچسبونيد. اين فايل رو ذخيره کنيد. حالا برگرديد به بازي و عمليات رو تکميل کنيد و تمام حزب ها باز شده اند.

***** خصلت ها براي کد  give_trait *******
از مداخل زير با کد give_trait استفاده کنيد. توجه : بعضي از اين خصلت ها مي توانند با "شماره مرحله"
همراه شوند که معمولا از 1 تا 5 است که باعث مي شود تا جايزه ها (يا جزاهاي) اضافي هم بگيريد.
 

AcademyTrained
AdoredByPope
AgentPiety
Anger
Arse
AssassinsGuildMember
AssassinsGuildTrained
Austere
Authoritarian
BadAmbusher
BadArtilleryCommander
BadAttacker
BadDenouncer
BadDiplomacy
BadGunpowderCommander
BadMerchant
BadPrincess
BadRiskyDefender
BadSiegeDefender
BadTaxman
BattleChivalry
BattleDread
BigotWoman
Bishop
Bloodthirsty
Brave
BraveDiplomat
BraveWoman
CaptorChivalry
CaptorDread
Cardinal
Cheapskate
ChivalryLegacy
ColdWoman
ContentGeneral
Corrupt
Corrupted
Coward
CrusaderHistory
Cuckold
Cultured
Cursed
Deranged
DesperateWoman
Despoiler
Disciplinarian
DiscontentGeneral
DivineProtection
Divorced
Dogmatic
Doomsayer
DreadLegacy
DykeWoman
EasternWarlord
EducatedWoman
Energetic
ExRebel
Exheir
ExoticTastes
ExpensiveTastes
FactionKiller
Factionheir
Factionleader
FairProsecutor
FairWoman
FaithfulWoman
FamousPirate
FathersLegacy
Fearscatholic
Fearsheretic
Fearsislam
Fearsorthodox
Fearspagan
Fearsslave
Fearstimurids
Fearsturks
Fearsvenice
Feck
Fertile
FertileWoman
ForcedReligious
Genocide
Girls
GloriousFool
GoodAdministrator
GoodAmbusher
GoodAssassin
GoodArtilleryCommander
GoodAttacker
GoodCommander
GoodDefender
GoodDenouncer
GoodDiplomacy
GoodGunpowderCommander
GoodMerchant
GoodMiner
GoodPrincess
GoodRiskyAttacker
GoodRiskyDefender
GoodSiegeAttacker
GoodSpy
GoodTaxman
Gregarious
GrowingConviction
Haemophobic
HaleAndHearty
Handsome
HarshWoman
HasAdultress
HashashinsGuildMember
Hatescatholic
Hatesheretic
Hatesislam
Hatesorthodox
Hatespagan
Hatesslave
Hatesturks
Hatesvenice
HighPersonalSecurity
HorseRacer
HumbleWoman
Hypochondriac
IAmPope
IAmPrincess
IndecisiveAttacker
Infertile
InfertileWoman
InquisitorFailure
Insane
InspiringSpeaker
Intelligent
Introvert
JaguarWarlord
JihadHistory
LaxPersonalSecurity
LegalDealer
Lewd
Loyal
LoyaltyStarter
MarriedAPrincess
MerchantEnemies
MerchantsGuildMember
MerchantsGuildTrained
Missionary
Monopolist
Multilingual
NaturalAssassinSkill
NaturalDiplomatSkill
NaturalHereticSkill
NaturalInquisitorSkill
NaturalMerchantSkill
NaturalMilitarySkill
NaturalPriestSkill
NaturalPrincess
NaturalSpySkill
NaturalWitchSkill
NightBattleCapable
Noctophobia
Objective
OpenMinded
PassionateWoman
Peaceful
Perverted
PopesEnforcer
Pragmatic
PretentiousWoman
PrettyWoman
PriestLevel
Prim
PublicAtheism
Purifier
RansomChivalry
RansomDread
ReligionStarter
ReligiousActivity
ReligiousInactivity
ReligiousIntolerance
ReligiousMerchant
ReligiousTolerance
RhetoricSkill
Righteous
Sane
SecretlyFemale
SecureMerchant
SecurityMerchant
Senile
ServesSelfMerchant
ShadyDealer
Skill
Slothful
Sobriety
SpiritedWoman
StrategyChivalry
StrategyDread
StrickenSerious
StrickenSilly
StrongFaith
Subjective
Superstitious
TheologiansGuildMember
TheologiansGuildTrained
ThievesGuildMember
ThievesGuildTrained
TimidWoman
TolerantWoman
TooOldToFight
TouchedByTheGods
TourneyKnight
UglyWoman
UnchasteWoman
UnfairProsecutor
Unwrath
VapidWoman
WaningConviction
Warmonger
WaveringFaith
WifeIsBarren
WifeIsBitch
WifeIsCharming
WifeIsFertile
WifeIsHorrid
WifeIsNoble
WifeIsWise
Woman
WorldlyMerchant
Wrath
Xenophilia


***** کمکي ها براي کد  give_ancillary *******

از مداخل زير براي کد give_ancillary استفاده کنيد.

توجه :

بعضي از اين خصلت ها مي توانند با "شماره مرحله"


همراه شوند که معمولا از 1 تا 5 است که باعث مي شود تا جايزه ها (يا جزاهاي) اضافي هم بگيريد.



academic_advisor


accomplice


adultress


architect


chastity_belt


diplomatic_escort


explosives


femme_fatale


fine_cosmetics


herald


mercenary_captain


secret_love


witch_hunter


zealous_disciple


amerigo_vespucci


marco_polo


martin_luther


jan_zizka


raphael


niels_ebbesen


arnold_von_winkelried


geoffrey_chaucer


john_wycliffe


bertrand_du_guesclin


aldus_manutius


michaelangelo


hair_from_mohammeds_beard


doctor


tutor


bard


catamite


apothecary


drillmaster


quartermaster


biographer


mentor


taticius


brilliant_inventor


foodtaster


librarian


magician


mathematician


       poisoner


 shieldbearer


bodyguard


 monk                    

             

     

منبع Avaxnet.Com


           
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77


 

زمانی که نام تیم شیفر (Tim Schafer) در یک بازی ثبت می شود، همه می دانند که قرار است با یک بازی بسیار خلاقانه و زیبا روبرو باشند. شیفر در کارهای قبلی اش نشان داده که هرگز از ساخت بازی های جدید و ساختار شکنانه ترسی ندارد و همیشه سعی می کند بازی هایی بسازد که همه را شگفت زده کند. او در جرگه بازیسازانی است که عقیده دارد کار ساخت بازی برای شبکه های XBL و PSN بسیار بهتر است، چرا که در این بازی ها می توان دست به خلاقیت بیشتری زد و ریسک بیشتری انجام داد. با توجه به طرز تفکر قابل ستایش او، ما شاهد بازی ای به نام Stacking هستیم. عنوانی که از یک ایده بسیار ساده شکل گرفت و شیفر هم تصمیم گرفت که این ایده را در قالب یک بازی زیبای کامپیوتری به نمایش در بیاورد. یکی از سرگرمی های معروف کشور روسیه، عروسک های تو در تو یا همان Stacking Doll هستند که دیگر به شهرت جهانی دست پیدا کرده اند. حال با استفاده از همین عروسک ها شاهد عرضه بازی ای بسیار زیبا، خلاقانه و جذاب هستیم.

داستان


زمانی که بازی در آن اتفاق می افتد، دهه 20 میلادی است. زمانی که انقلاب صنعتی شکل گرفته و اکثر مردم آن زمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. بازی درباره خانواده پر جمعیتی است که با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند. روزی پدر خانواده با خبر بسیار خوشحال کننده ای به خانه می آید. رئیس جایی که او در آن کار می کند، تغییر کرده و اکنون فردی به نام بارون (The Baron) در رأس کار قرار گرفته و قول داده که حقوق همه کارگرها را زیاد کند. اما پس از مدتی شرایط از چیزی که بود هم بدتر می شود. پدر این خانواده به خانه باز نمی گردد و بارون نیز همه فرزندان او را با زور به کار اجباری می برد. اما بارون یکی از پسرها که چارلی (Charlie) نام دارد را از قلم می اندازد. چارلی کوچک ترین عضو این خانواده است و زمانی که می بیند تمام خانواده اش با اجبار برای بارون کار می کنند، تصمیم می گیرد که آن ها را نجات دهد. اینجاست که کوچک ترین عضو این خانواده برای نجات سایرین وارد یک ماجراجویی بزرگ می شود. روند روایت بازی و به نمایش در آمدن میان پرده ها دقیقا به صورت فیلم های کلاسیک صامت انجام می شود. ابتدا صحنه ای به نمایش در می آید و پس از آن صحبت های شخصیت های بازی نشان داده می شوند. نحوه روایت داستان باعث شده که بازی بیش از پیش حس کلاسیک بودن را در خود جای دهد. به همین دلیل بازیکن هم فکر می کند که در حال بازی با یک فیلم کلاسیک است.

گرافیک


گرافیک بازی در نوع خود بسیار مثال زدنی و زیبا است. همان طور که گفته شد، بازی کاملا کلاسیک طراحی شده است. نوع رنگ بندی به صورتی است که محیط کاملا فضای قدیمی به خود گرفته است. رنگ های کم رنگ و فیلتر سیاه و سفیدی که در بازی وجود دارند، باعث شده که این عنوان همانند یک فیلم کلاسیک به نظر برسد. حتی یک هاله سیاه رنگ نیز در اطراف صفحه نمایش برای این موضوع به چشم می خورد. محیط بازی کاملا سه بعدی طراحی شده است. مکان های بزرگ و خوبی برای بازی طراحی شده اند که هرکدام از آن ها زیبایی های خاص خود را دارند. شخصیت های بازی نیز همان عروسک های تو در تویی هستند که در مقدمه به آن اشاره شد. این عروسک ها نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند.

موسیقی/صداگذاری


اولین نکته ای که در منوهای بازی نظر شما را به خود جلب می کند، موسیقی بسیار زیبای این عنوان است. موسیقی حرف اول را در این بازی می زند و Stacking با این موسیقی بسیار زیباتر شده است. موسیقی و آهنگ هایی که برای این بازی ساخته شده دقیقا همان حس و حالی که در فضای بازی حاکم است را به بازیکنان منتقل می کند. همانند فیلم های کلاسیک، صدای پیانو در بسیاری از آهنگ های بازی شنیده می شود. حتی ریتم موسیقی ها دقیقا به همان صورتی است که در فیلم های کلاسیک شنیده می شوند. آهنگ هایی که برای این بازی ساخته شده، کار آقای پیتر مک کانل (Peter McConnell) است. مک کانل قبلا با استودیوی بازیسازی Double Fine برای ساخت بازی Brutal Legend همکاری داشته و همین طور کار آهنگسازی بازی Kinectimals را نیز برای Microsoft انجام داده است. در بازی دیالوگ های صدادار وجود ندارند و این موسیقی است که جای آن را پر کرده است. موسیقی در این بازی همه چیز است و اگر آن را از بازی حذف کنید، همه جذابیت آن از بین می رود.

گیم پلی


اگر با عروسک های تو در تو بازی کرده باشید، کمی با نحوه بازی کردن این عنوان آشنایی خواهید داشت. Stacking بر اساس اصول بازی کردن با این عروسک ها ساخته شده است. چارلی که همه کاره این عنوان است، می تواند وارد عروسک های بزرگ تر از خودش بشود و کنترل آن ها را به دست بگیرد. بازی به گونه ای است که بازیکن باید به ترتیب وارد عروسک های بزرگ تر از خودش بشود. مثلا به یکباره نمی شود وارد عروسکی شد که چهار برابر چارلی است. با پریدن درون عروسک هایی که کمی بزرگ از شما هستند، می توانید بازی را شروع کنید. پس از آن باید با همان عروسک وارد یک عروسک دیگر بشوید تا بتوانید ماموریت های بازی را با موفقیت انجام دهید. زمانی که بزرگترین عروسک های بازی را کنترل می کنید، چارلی درون سه عروسک دیگر قرار دارد. هر عروسکی که در این بازی کنترل آن را به دست می گیرید، یک قدرت خاص برای خود دارد. با استفاده از این قدرت ها باید معماهای بازی را حل کنید. برای حل کردن معماهای بازی چند راه وجود دارد و بازی برای اینکه شما راه های تازه را برای حل معماهای بازی استفاده کنید، به شما امتیازها و پاداش های جالبی (از تصاویر مختلف گرفته تا نقاشی ها و عروسک های منحصر به فرد) می دهد.کنترل این بازی اصلا سخت نیست. برای اینکه بتوانید کنترل عروسک های دیگر را به دست بگیرید، باید به آرامی از پشت به سمت آن ها حرکت کنید و دکمه Y را (در Xbox 360) بزنید. کنترل ساده و بسیار خوبی برای بازی طراحی شده است که با آن بازیکنان می توانند نهایت لذت را از بازی ببرند.

نتیجه گیری


اگر دنبال یک بازی، با حال و هوایی بسیار جدید هستید، Stacking گزینه بسیار خوبی است. این محصول جالب و بسیار خلاقانه استودیوی بازیسازی Double Fine می تواند به بازیکنان تجربه ای جدید را منتقل کند. این بازی هم اکنون روی شبکه های XBL و PSN برای دانلود قرار گرفته است.



           
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

pes 2011 Real Madrid Menu By Gerrardm



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

hostapic.net hostapic.net hostapic.net
hostapic.net * copy in > kitsever > pesedit > img > dt06.img



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

hostapic.net hostapic.net



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

hostapic.net



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

hostapic.net



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

hostapic.net hostapic.net hostapic.net
hostapic.net hostapic.net hostapic.net

PESEdit 2011 Patch 1.6 New Features:

* Boots: adidas Predator X White/Green/Black, adidas adiZero Prime Black/White/Electricity, Warning/Black/White, adidas World Cup, Nike MV Superfly II Black/Orange, Windchill/Dark Obsidian/Blue, Nike Tiempo Legend III White/Volt, Puma v1.10 SL Orange/Blue/White, Umbro Speciali Black/White, Umbro Stealth II Pro White/Bronze/Blue, asics Tigreor Black/Gold, Diadora LX Pro Black/Yellow, Joma Total Fit White/Black, Lotto Zhero Leggenda White/Black/Red, Mizuno Morelia II Black/White, Reebok Instante Pro II Blue/Silver
* Faces: Barrios, Buffon, Forlan, Matri, Ranocchia, Suarez, Weidenfeller
* Kits: Birmingham, Brazil, France, Hajduk, Inter, Juventus, Köln, Malaga, Salamanca
* Other: Copa America 2011 logo, NEW boot preview style
* Stadiums: New PESEDIT STADIUM + Updated Imtech Arena & Moses Mabhida Stadium (light effects) coming later as extra download
* Teams: Austria Vienna, FC Zürich, FC Dnipro
* Transfers: Added more missing transfers (main leagues and other teams as well)

NOTE REMEMBER TO USE THE SWITCH BEFORE STARTING A MASTER LEAGUE OR BECOME A LEGEND CAREER.

General Patch Features:

* 5 Big Leagues (Bundesliga, Premier League, Ligue 1, Eredivisie, Serie A, Primera División) Completed including correct squads, kits, lineups, logos, map locations; All players with correct stats, appearence and boots
* 3 2nd divisions to choose from in the selector (2. Bundesliga, Npower Championship, Segunda División)
* Other newly added teams are: All missing Champions & Europa league teams; Fluminense, Gremio & Santos; Standard de Liège, Trabzonspor, Austria Vienna, FC Zürich, FC Dnipro
* Correct squads, player names & kits for all national teams in the game
* New stadiums to choose from in the selector (Imtech Arena, Moses Mabhida Stadium, PESEDIT Stadium, Schüco Arena)
* New adboards
* New edit mode hairstyles
* New faces (details in the versions’ features)
* New menus (30 custom menu pics, 2 default Messi themes)
* New music (list below)
* New referee kits


All in one version. Find even more information in the Readme inside.
Additional stadium packages can be downloaded here and updated 1.1 from here.

Liga Adelante Fix *Updated* new

How to install: Just copy the File to your save folder. Normally Own Data/Konami/Pro Evolution Soccer 2011/save. Then click Default and then Liga Adelante.



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

پچ

 PES 2011.

Contiene:

* Ligas:
Premier League
Ligue 1
Serie A
Eredivisie
La Liga
Bundesliga
NPower Championship (D2 League)

* Todos los equipos licenciados
* Equipos de la Libertadores Desbloqueados para Exhibition
* Todos los equipos actualizados Febrero
* Seleccion de Paraguay actualizada, licenciada y con 95% de los jugadores con faces
* Selecciones Nacionales Actualizadas como Francia y Brasil
* Muchas faces nuevas y jugadores con faces mas actuales como Messi y Fernando Torres
* Muchos boots nuevos
* Estadios nuevos y actualizados
* 30 Wallpapers echos por Akyanyme y editados por mi
* Tecnicos reales para Master League y Become a Legend como Jose Mourinho y Rafa Benitez
* Sponsors Reales para Master League
* Master League y Become a Legend Fixed para jugar y disfrutar desde el inicio

Caps:

hostapic.net hostapic.net hostapic.net
hostapic.net hostapic.net hostapic.net
hostapic.net hostapic.net hostapic.net

Forma de Instalacion:

Copiar la Carpeta Kitserver en donde se instalo el PES 2011 (generalmente CPrograms FilesKONAMIPro Evolution Soccer 2011), y copiar la carpeta Konami en Mis Documentos

Links de Descargar:


Read the rest of this entry »pes2011



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

بازی Test Drive Unlimited 2 در صدر جدول فروش بازی های این هفته قرار گرفت. لیست فروش این هفته به شرح زیر است:

Test Drive Unlimited 2 (Eden Games, Namco Bandai)
Dead Space 2 (Visceral Games, EA Games)
FIFA 11 (EA Sports, EA)
Call of Duty: Black Ops (Treyarch, Activision)
Assassin’s Creed: Brotherhood (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
Mario vs Donkey Kong: Mini-Land Mayhem (Nintendo, Nintendo)
Just Dance 2 (Ubisoft, Ubisoft)
Mario Sports Mix (Nintendo, Nintendo)
Grand Theft Auto IV: Complete Edition (Rockstar North, Rockstar)
LittleBigPlanet 2-Media Molecule, Sony Computer Entertainment



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

کنترلرهای حرکتی Kinect و Move می توانند در بازی های ورزشی بسیار جذاب و هیجان انگیز باشند. اما خیلی از سازندگان دست به ریسک استفاده از این کنترلرها در بازی های خود نمی زنند. حداقل این موضوع درباره کنترلر Kinect بیشتر مشاهده می شود. کنترلری که هیچ دکمه ای ندارد، بسیاری از سازندگان را گیج می کند. به طور مثال، استودیوی بازیسازی 2K Czech که مشغول ساخت بازی Top Spin 4 است، مشکل زیادی با کنترلر بدون دکمه Kinect دارد. آن ها می گویند که کنترل بازیکن در بازی بدون استفاده از دکمه بسیار سخت است، اما رقیب های این استودیو و این بازی کاملا نظر دیگری دارند. Sega و سازندگان بازی Virtua Tennis 4 خود را با کنترلرهای جدید هماهنگ کرده اند و قصد دارند از هر دو کنترلر Move و Kinect در بازی خود استفاده کنند. تیم سازنده Virtua Tennis 4 برای اینکه از Kinect بهترین استفاده را در بازی داشته باشد، یک دوربین و یک سیستم حرکتی جدید را برای بازی طراحی کرده اند. همچنین از همین تکنولوژی جدید برای کنترلر Move هم استفاده شده است. البته دارندگان کنترلر Move زمانی می توانند این سیستم جدید را مشاهده کنند که Navigation Controller را در اختیار نداشته باشند. یکی از مسائلی که باعث می شود VT4 بسیار جذاب باشد، همین استفاده از کنترلر Kinect و قابلیت بازی چندنفره است. خیلی ها درباره این موضوع هیجان زده شده اند و حتی کسانی که بازی را تست کرده اند، از این امکان شدیدا راضی بوده اند.

VT4 اولین بازی بر اساس یک رشته ورزشی است که در آن از Kinect و Move استفاده شده است. در این بازی تمام ستاره های تنیس دنیا حضور دارند که از بین آن ها می توان به رافائل نادال (Rafael Nadal) و راجر فدرر (Roger Federer) اشاره کرد. برای بازی کردن این عنوان به وسیله Kinect، ابتدا باید بازیکن مورد نظر را انتخاب کرد. بازی این امکان را فراهم کرده که بتوانید از Avatar خود هم در این عنوان استفاده کنید. در حالت دو نفره صفحه نمایش به صورت Split-Screen در خواهد آمد. در این حالت Kinect حرکات دو بازیکنی که قصد بازی کردن را دارند، زیر نظر می گیرد. سرویس زدن ها در بازی بسیار راحت است. کافی است دستتان را بالا ببرید و نحوه ضربه زدن به توپ تنیس را شبیه سازی کنید. برای اینکه این کار را حتی راحت تر هم انجام دهید، این امکان را فراهم شده که در یک لحظه بازی را از دید اول-شخص دنبال کنید. زمانی که سرویس را زدید، بازی دوباره به حالت سوم-شخص درمی آید. بعد دوباره زمانی که توپ به سمت بازیکن می آید، دوربین بازی نیز به حالت اول-شخص تغییر می کند. این موضوع برای کسانی که برای اولین بار آن را امتحان می کردند کمی ناشناس و کمی گیج کننده بود. اما پس از مدتی که بازی را با این سیستم بازی کردند، فهمیدند که نمی توان این عنوان را در حالت دیگری بازی کرد. در حالت های دیگر خیلی از بازیکن ها توپ ها را از دست می دادند. این سیستم جدید طوری در بازی قرار گرفته که بازیکنان سریع آن را یاد می گیرند و می توانند به راحتی بازی را دنبال کنند.

برگرداندن ضربه های سبک در این بازی خیلی راحت خواهد بود، چون Avatarها برای برگرداندن این گونه ضربه ها به صورت خودکار عمل می کنند و می توانند کمی به سمت چپ و راست حرکت کنند. برای دفع ضربه های سنگین تر هم کار سختی را پیش رو نخواهید داشت. فقط کافی است که دست خود را بسیار سریع، محکم و با حالت ضربه زدن تکان دهید. همچنین می توانید سریع به اطراف حرکت کنید تا بتوانید به توپ ها برسید. هر چه بتوانید سریع تر دست خود را تکان دهید، می توانید ضربه های سریع تری هم بزنید. بازی کردن با  کنترلر Move نیز به همین صورت خواهد بود و تفاوت چندانی نخواهد داشت. تفاوت فقط اینجاست که با Kinect کنترلری در دست نخواهید داشت، اما با Move یک یا دو کنترلر را مانند راکت در دست می گیرید. همانند نسخه های گذشته، قسمت های Standard Career و Versus Mode در بازی قرار دارند. همچنین قسمت جدیدی که Party Mode نام دارد، به بازی اضافه شده است. این قسمت شامل Mini Gameهای مختلفی می شود که بازیکنان می توانند از آن ها لذت ببرند. در یکی از این بازی ها محیط کاملا فضای مصری خواهد داشت و باید تعداد زیادی مومیایی را با توپ بزنید. هر مومیایی در این قسمت دارای یک امتیاز خواهد بود. همچنین اگر بتوانید چندین مومیایی را به صورت همزمان بزنید، امتیاز اضافی هم دریافت خواهید کرد. بازی کردن با کنترلرهای حرکتی در این عنوان لذتی دیگر خواهد داشت و البته کمی هم سخت خواهد شد. سخت تر از این نظر که هنوز خیلی ها دوست دارند با کنترلرهای استاندارد بازی کنند و مدتی طول می کشد که بازیکنان نحوه بازی کردن با Move و Kinect را یاد بگیرند. به همین دلیل سازندگان اعلام کرده اند که هر چه این عنوان را به صورت تمرینی بازی کنید، مهارت بیشتری در بازی کردن با Move و Kinect به دست خواهید آورد. البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که برای بازی کردن این عنوان با Move و Kinect باید کمی هم آمادگی جسمانی داشته باشید. در غیر این صورت پس از مدتی بیش از حد خسته خواهید شد. بازی Virtua Tennis 4 بهار امسال برای Xbox 360 ،PlayStation 3 و Wii عرضه خواهد شد.



           
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.